Gramy w lol-a

gramy w gry

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-01-26 20:28:38

Dawid88
Administrator
Dołączył: 2020-01-26
Liczba postów: 1
WindowsChrome 79.0.3945.130

Problem z suportem Lol-a

Problem z lol
Podczas grania otrzymałem 3 dc z rzędu po czym stało się coś niewiarygodnego : "teraz obejrzeć Screen Shot-y" Nie miałem w tym momencie żadnego problemu z internetem i innymi waszymi wymysłami. Od 1 momentu jak zacząłem grać coś się knociło. Teraz czekam na wyczerpującą poradę dlaczego tak się dzieje "ss z logami"
Avatar
Jimbool
Wczoraj, godz. 18:45
Cześć!

Opisane przez Ciebie rozłączenia mogą wynikać z problemów z siecią lokalną lub chwilowych problemów na drodze połączenia Twojego dostawcy z naszymi serwerami. Jeżeli problem nie był jednorazowy i nadal występuje, lub powtarza się częściej, to zalecam aby tymczasowo nie rozgrywać gier dobieranych i testować działanie gry w trybie niestandardowym lub narzędziu treningowym do czasu rozwiązania problemu, by uniknąć kar LeaverBuster lub utraty punktów ligowych.

Oto kilka testów, które możesz wykonać, aby rozwiązać te problemy:

Jeśli korzystasz z wifi, spróbuj użyć połączenia przewodowego. Nawet jeśli na jakiś czas trzeba będzie przeciągnąć długi przewód przez cały dom, to świetny sposób, aby sprawdzić, czy właśnie wifi jest źródłem twoich problemów.

Na czas gry spróbuj tymczasowo odłączyć inne urządzenia podłączone do Twojej sieci.

Podczas gry w League zamknij możliwie jak najwięcej programów na swoim komputerze, w tym przeglądarkę oraz programy streamujące muzykę i wideo. Być może mają one wpływ na stabilność twojej sieci.

Jeżeli pomimo wykonania tych kroków problem wciąż występuje, skorzystaj z naszego przewodnika tutaj.

Gdyby jednak problem nadal się powtarzał po wykonaniu kroków z przewodnika, będę potrzebował logów wykonanych przy użyciu narzędzia naprawczego Hextech. By je uzyskać, wystarczy że uruchomisz narzędzie naprawcze i klikniesz "Start".

Proces może chwilę potrwać. Po jego zakończeniu, poszukaj na pulpicie pliku LogiLoL.zip i prześlij mi go w następnej odpowiedzi.

Player Support Specialist

Avatar
Demage1988
Wczoraj, godz. 19:21
To już nie jest pierwsza taka sytuacja, na innym koncie otrzymałem za to 14-dniowego bana za specjalne padanie żal.pl ale to nic leci skan

Avatar
Demage1988
Wczoraj, godz. 19:22
dodam, że lecę na połączeniu kablowym rj45 więc nie żadne wi-fi

Avatar
Jimbool
Wczoraj, godz. 21:26
Jeśli problem z rozłączaniem powtarza się częściej, to obawiam się, że na chwilę obecną nie możemy zasugerować rozwiązania. Problemy, z którymi się zmagasz, dotykają wielu graczy korzystających z procesorów jedno oraz dwurdzeniowych. Niestety nie mogę Cię zapewnić, że w przyszłości zostanie wprowadzone rozwiązanie które umożliwi grę w zadowalających warunkach na procesorach jedno oraz dwurdzeniowych.

Pojawiła się instrukcja, niezbędna dla gry, która na procesorach mających mniej niż cztery rdzenie jest nieobsługiwana. Gdy procesor otrzymuje takie polecenie to próbuje je przetworzyć, i nie wyrabia. Przestaje działać w czasie rzeczywistym, dlatego może pokazać się rozłączenie, ponieważ gra nie wysyła wtedy do serwera żadnych informacji, ani ich nie otrzymuje. Czyli jak przy utracie internetu.

League of Legends ciągle ewoluuje, nie tylko jeśli chodzi o metę, ale również w kwestii silnika i architektury gry. Co za tym idzie wymagania sprzętowe gry również rosną i czasami jedyną opcją jest ulepszenie swojego sprzętu.

Player Support Specialist

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 02:26
Szczerze mówiąc chodzą mi gry o niebo większe wymagania sprzętowe, a tylko z pieprzonym lolem dzieją się jakieś cuda, wy po prostu nie macie pojęcia co jest przyczyną, a ja już znalazłem defekt i to leży po waszej stronie, ten problem spotykany jest na dużo lepszych urządzeniach niż moje i to jest fakt.
Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor – Intel Pentium 4 2 GHz/AMD Athlon XP 2200+
Karta graficzna – kompatybilna z technologią Shader 2.0 oraz DirectX 9.0
Pamięć – 512 MB
Przestrzeń dyskowa – 2,5 GB
System operacyjny – Windows XP/Vista/7/8/8.1
Rekomendowane wymagania sprzętowe:

Procesor – Pentium 4 3 GHz
Karta graficzna – 512 MB GeForce 8800 lub lepsza
Pamięć – 1 GB
Przestrzeń dyskowa – 2,5 GB
System operacyjny – Windows XP/Vista/7/8/8.1

2 sprawa sprawdziłeś logi? Ja już się doszukałem co jest kaman i wina nie leży w moim kompie czy połączeniu internetowym.
Ale czym by było wsparcie gdyby miało srać na swoje łącza

Avatar
J J Binks
Dzisiaj, godz. 09:27
Witaj!

Obecne wymagania sprzętowe Ligi można znaleźć tutaj:

https://support-leagueoflegends.riotgam … /201752654
Choćby sam Windows XP nie jest wspierany od dłuższego czasu, te podane są bardzo nieaktualne, albo nie dotyczą nawet LoLa, bo nie pamiętam czy kiedykolwiek 2,5 GB na dysku było wystarczające na grę.

Varus na pewno sprawdził logi, ponieważ tylko tam mógł zobaczyć, że problem wynika z architektury procesora. Oczywiście zachęcam do szukania rozwiązania na własną rękę, ale z doświadczenia możemy stwierdzić, że najlepsze co można osiągnąć to załagodzenie problemu. Całkowitego rozwiązania nie ma, ponieważ problem wynika z faktu, że jedno i dwurdzeniowe procesory nie są w stanie przetworzyć pewnych komend w czasie rzeczywistym i się przeciążają, co skutkuje rozłączeniem a nawet zawieszeniem się gry.

Pozdrawiam,

J J Binks
Player Support Specialist

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 13:22
To ja wam proponuje już zaprzestać gadać głupoty, i zobaczyć sobie ewidentną grę w której każdy dostał dc, problem polega w przeciążeniach waszych sieci, a nie jak to określacie wina użytkowników. Macie zbyt wielkie oczekiwania w stosunku do własnych możliwości, po 2 grę mam na full wymogach odpaloną i nie ma żadnych problemów ale przychodzi godzina X gdzie gracze wchodzą do gry i wasz serwer nie wytrzymuje. Wy po prostu nie potraficie przyznać się do takiego błędu. A jak widać w logach nie ma z mojej strony żadnej przyczyny która może powodować takie zachowania podczas gry.
Aczkolwiek porównanie win 10 z XP było bardzo trafne
począwszy od procesów do struktury tych 2 systemów, po całkowite znamionowe to ja wam gratuluje. Chcieliście zabłysnąć? Wina jest po waszej stronie serwerów, proponuje zajrzeć w wasze błędy. Za pewne zaraz dowiem się, że LOL jest ciągle rozwijany [dblpt])
Do tego dodam iż:
Procesor 3 GHz o dwóch rdzeniach
4 GB pamięci RAM
16 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta graficzna Nvidia GeForce 8800, AMD Radeon HD 5670 lub podobna (dedykowany GPU z 512 MB pamięci wideo (VRAM) lub więcej) Wsparcie dla DirectX 9.0c lub nowszego
Windows 7, Windows 8.1 lub Windows 10 z zainstalowanym najnowszym dodatkiem Service Pack

Zapomnieliście dodać iż na wszystkie składniowe obliczeniowe składają się takie rzeczy jak procesor/ ram oraz karta graficzna bo te 3 czynniki mają wpływ na moc obliczeniową. Ale co tam wy macie rację, Zamiast pomóc wy szukacie błędów u zgłaszających? Ale prawda jest taka, że u mnie nie ma się do czego przyczepić i tu dowody:

Avatar
J J Binks
Dzisiaj, godz. 14:36
Witaj ponownie!

Ciężko jest tutaj cokolwiek dodać, ponieważ zarówno w dowodach, jak i we wcześniejszych logach, widać przyczynę problemu i została już opisana. Na obecnej wersji silnika gry (ulepszonej na sezon 10, który jest dobrą okazją do wielu zmian) procesory jedno i dwurdzeniowe są niewystarczające, szczególnie jeśli nie spełniają wymagania 3.0 GHz+ (Choć te szybsze również mogą sprawiać problemy, tylko rzadsze lub łagodniejsze).

Ustawienia gry dotyczą grafiki, więc są zależne od karty graficznej. Nie mają wielkiego wpływu na procesor i nawet jeśli karta graficzna spełnia wymagania to procesor już nie, i pojawiają się rozłączenia związane z faktem, że nie jest w stanie wymieniać pakietów z serwerem.

Ostatni "problem" z serwerem EUNE w którym mogło wyrzucić wszystkich graczy, to była przerwa techniczna przy okazji nowej aktualizacji. Owszem, jak serwery zostały wyłączone to wszyscy zostali wyrzuceni, ale nie można za coś takiego otrzymać kary ani stracić punktów - jest uruchomione zapobieganie przegranej. Natomiast obciążenia związane z godzinami szczytu są znane i monitorowane, i serwery są na nie przygotowane, mają spory zapas miejsca i mocy nawet w takich sytuacjach.

Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale zwyczajnie nie mamy takiej możliwości w sytuacji, gdzie problem wynika z samej specyfikacji sprzętu.

J J Binks
Player Support Specialist

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 15:43
Z wami to jak z wiatrakami, wszystkiemu zaprzeczacie, a fora aż huczą od waszych błędów
Przygotowane powiadasz, ja mam inne przekonanie, dlaczego gra działa mi bez zarzutu a gdy serwer zaczyna dostawać obciążenie to dc? jak wyjaśnisz sytuacje z niemocą użycia skila? mój procek nie zdążył przerobić? Tą fascynującą treść opublikuje na kilku stronach, niech się wypowiedzą inni

Avatar
SkeggAxe
Dzisiaj, godz. 17:34
Siema Demage1988!

Przeczytałem całe zgłoszenie i widzę, że w tym temacie zostało już wszystko powiedziane. Problem wynika ze specyfikacji Twojego sprzętu.

Zgłoszenie zamykam.

Jeśli masz jakieś inne pytania to pisz śmiało.

Pozdro!

SkeggAxe
Prosty Siepacz

"Rachu ciachu!"
"I po strachu!"

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 17:49
Wy jesteście upośledzeni, cały dzień od rana gram i nawet laga nie mam póki co, więc wasze wyjaśnienia można o kant rozbić, specyfikacja sprzętu XD, Procesor jeszcze lepsza bajka ale to nie dla mnie tylko dla dzieci wciskajcie

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 17:50
Jak wyjaśnicie, że nie mogłem użyć żadnego ze skili , a w grze byłem i mogłem resztę czynności wykonywać, procesor?

Avatar
SkeggAxe
Dzisiaj, godz. 18:18
Zostało to powiedziane już wiele razy, ale napiszę po raz kolejny.

Problemem jest Twój procesor.

Lag skilli też jest z tym związany. Twój procesor nie wyrabia najnowszej wersji gry. Na mniej niż czterordzeniowych procesorach pojawiają się zawieszenia, błędy, rozłączenia z meczu albo całkowite wyłączenie się gry.

Jedyne na co można liczyć to to, że deweloper zoptymalizuje fragment silnika/architektury pod procesory z mniejszą ilością rdzeni. Niemniej jednak, może być to zupełnie niemożliwe, więc nie jesteśmy w stanie zapewnić czy problemy występujące na procesorach jedno oraz dwurdzeniowych zostaną rozwiązane.

Kwestia sprzętowa, której nie możemy przeskoczyć. Temat wyczerpany.

Sry, że nie mamy jak z tym pomóc.

Pozdrawiam ponownie!

SkeggAxe
Prosty Siepacz

"Rachu ciachu!"
"I po strachu!"

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 18:43
Jak wyjaśnicie, że grałem wszystkie czynności mogłem wykonywać, lecz nie mogłem używać skili? Procesor? karta graficzna a może net?

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 18:44
i skupmy się na tej kwestii, dlaczego nie mogłem używać skili?

Avatar
Demage1988
Dzisiaj, godz. 18:44
SS od 12-17


dokładnie link: https://support-leagueoflegends.riotgam … s/44990874

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka